cizza.blogg.se

Cizza heter jag o är 28 år, bor med Macke och har 2 söner Casper på 8 år och Neo på 4 månader. Här kommer mest att komma upp bilder om vår vardag

Arg

Publicerad 2014-04-07 09:12:32 i Allmänt,

Fy vad arg jag är, jag sa upp mitt abonnemang i januari och i lördags när jag ringde så kunde dom inte se någon anteckning om det. Men blev lovad att dom skulle fixa det i dag men när jag ringer till dom så kunde dom först inte göra något alls utan jag skulle få betala en sluträkning på över 700kr, visst det är väl inte jätte mycket men det är dom som har gjort fel och jag tänker inte stå för deras misstag. Det slutade med att jag får betala fram till 10 maj sen slipper jag telenor. Ska hoppa in i duschen nu sen åka in till stan och fixa så att 3 flyttar mitt nummer till dom :) i eftermiddag ska vi bort till gamlamoster och fira Casper med dom :) jag älskar min moster, hon ställer alltid upp för en. Jag försöker att inte be henne men i bland måste jag, jag vill fixa allt själv men jag kan ju inte dela mig i 2. Nej nu måste jag sätta fart :) hörs sen kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela