cizza.blogg.se

Cizza heter jag o är 28 år, bor med Macke och har 2 söner Casper på 8 år och Neo på 4 månader. Här kommer mest att komma upp bilder om vår vardag

mår

Publicerad 2014-04-29 08:23:35 i Allmänt,

Som en jag vet inte vad. Har ingen ork att prata med någon, ingen ork att bry mig om någon annan just nu. Jag lägger all min energi på mig och familjen just nu, jag/vi måste få må bra innan jag orkar med andra. Jag och min sambo har äntligen lyckats hitta tillbaka till varandra, känner mig nästan nykär. Vi har börjat prata om en till men vet inte hur vi ska göra med det, och vad det handlar om kommer jag att avslöja en annan dag. Håller på att fixa bredband här hemma med nu och det går ju inte så bra, väntar på att dom ska ringa upp mig och säga att dom har löst det hela. Jag vill så gärna kunna börja träna igen men mitt knä vill inte, är så trött på att ha ont hela tiden :( mannen min ska börja träna i dag på gymmet och jag vill så gärna följa med han ner men det får vänta, väldigt störigt när vi har fått nyckel igen. Kanske ska åka och kolla på en vagn i dag, hoppas att den andra inte vill ha den så jag kan köpa den ist. Mini sover och jag ska passa på att äta frukost nu :) kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela