cizza.blogg.se

Cizza heter jag o är 28 år, bor med Macke och har 2 söner Casper på 8 år och Neo på 4 månader. Här kommer mest att komma upp bilder om vår vardag

nice dag och trött

Publicerad 2014-04-30 20:33:05 i Allmänt,

Har varit en ganska lugn dag, My har sovit här så Casper och My har lekt hela dagen. :) både Casper och My ska sova hos min moster i natt så vi har bara Neo hemma :) känns rätt skönt, Casper brukar ju bara va hemma i 8 dagar sen åker han till sin pappa i 6 dagar men nu har vi snart haft Casper i över 2 veckor. Så lite skönt får jag tycka att det ska bli med 1 kväll och 1 morgon utan en massa tjatande. Idag fixade vi bredband :) så glada vi är här nu :) Jag har även fått soleksem på vänstra axeln, har aldrig haft det innan och det kliar som jag vet inte vad och känns sjukt äckligt. Blir att skydda mig från solen ett tag nu. Jag och älskling orkade inte laga mat så i kväll blev det pizza :) mysigt när det bara va han och jag för Neo hade somnat. :) jag ska spendera kvällen på soffan och bara njuta så vi hörs i morgon kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela