cizza.blogg.se

Cizza heter jag o är 28 år, bor med Macke och har 2 söner Casper på 8 år och Neo på 4 månader. Här kommer mest att komma upp bilder om vår vardag

:(

Publicerad 2014-05-20 21:52:09 i Allmänt,

Allt håller på att gå åt skogen innan det ens har börjat! Jag är så fruktansvärt besviken och arg! Hoppas att det går att flytta till nästa vecka, annars är det kört. Tack gode gud för min älskade mamma <3 vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne. Konstant trött är jag mä hela tiden, fattar inte varför. Caaper åkte till sin pappa i dag, saknar han redan. Tur att jag har Neo att mysa med iaf <3 älskar mina barn så sjukt mycket, finns inte något jag inte skulle göra för dom. Nej nu ska jag bära in Neo till sängen och krypa ner jag mä. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela