cizza.blogg.se

Cizza heter jag o är 28 år, bor med Macke och har 2 söner Casper på 8 år och Neo på 4 månader. Här kommer mest att komma upp bilder om vår vardag

:)

Publicerad 2014-05-02 08:34:41 i Allmänt,

Igår fyllde min älskade sambo år och det firade vi med egen bakad tårta, super god blev den. Mini hade en dålig dag i går och den verkar inte bli bättre i dag heller :( nu somnade han i mon famn <3 Casper ligger i sängen och kollar på barnkanalen, ska strax fixa frukost till oss <3 idag blir det nog att umgås med Annelie och barnen :) min stora älskling ska tatuera i dag, funderar på om jag ska be han göra någon tatuering på mig med i dag när sakerna ändå ska fram :) jag vill fortsätta på benet så det kan bli fullt av massa fina tatueringar :) nej, ner till kiosken snabbt nu när mini sover sen frukost. Hörs kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela