cizza.blogg.se

Cizza heter jag o är 28 år, bor med Macke och har 2 söner Casper på 8 år och Neo på 4 månader. Här kommer mest att komma upp bilder om vår vardag

sjukstuga

Publicerad 2014-05-14 08:26:55 i Allmänt,

Så då va det Caspers tur med maginfluensa :( han vaknade vid ett i natt och sa att han va förkyld, hade ont i magen och mådde illa. Bäddade ner han på soffan om han behövde kräkas, inte lätt att ligga i en loftsäng när man kräks. Han somnade men vaknade efter 10 min och kräktes :( det har varit lugnt efter det så hoppas att det är över. Jag är fortfarande super förkyld, Neo är inte heller riktigt bra. Han är gnällig och har nu bajsat så mycket att han har fått sår i rumpan :( kan vi få bli friska nu?. Orkar inte med mer skit nu och jag måste va frisk till fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela